17. november 2021 – Problemer med internet er nu løst…

Opdatering fra Stofa 17. november 2021 kl. 15.50:

Fejlen er nu løst for langt størstedelen af jer.

Hvis du stadig oplever problemer, skal vi bede dig om at genstarte dit udstyr, selvom vi godt ved, at det er, hvad vi har frabedt det meste af dagen.

Har du derefter stadig problemer med dit TV eller internet, kan du kontakte vores tekniske support på 88303030.

Vi beklager meget de fejl, som mange af jer har oplevet i løbet af dagen.

————————————————————————–

Opdatering kl. 14.08

Flere af jer oplever stadig fejl på jeres TV og Internet. Vi arbejder stadig på at løse fejlen.

Til de af jer, der har genstartet/nulstillet jeres udstyr: Vi skal nok få jer på både TV og internet igen. Når fejlen er løst, får I selvfølgelig information om, hvad I skal gøre.

Til de af jer, der endnu ikke har genstartet/nulstillet jeres udstyr. I skal stadig lade være med at genstarte/nulstille.

————————————————————————–

Opdatering kl. 12.50

Vi oplever stadig fejl på vores TV og internet, og vores teknikere arbejder alt hvad de kan for at løse fejlen.

Vores system der udsender driftsinfo på SMS og mail er også ramt af fejlen, og derfor kan vi ikke udsende dette til jer.

Det er vigtigt, at de af jer, der oplever fejl, ikke genstarter/nulstiller jeres udstyr. Det kan nemlig skabe yderligere problemer, når fejlen bliver løst.

Vi vil holde jer løbende opdateret via vores Facebook, indtil vi har løst fejlen.

————————————————————————–

Opdatering kl. 11.21:

Vores teknikere er stadig i fuld gang med at løse fejlen, men I vil stadig opleve, at flere af jer mangler adgang til TV og internet.

Vores system der udsender driftsinfo på SMS og mail er også ramt af fejlen, og derfor kan vi ikke udsende dette til jer.

Det er vigtigt, at de af jer, der oplever fejl, ikke genstarter/nulstiller jeres udstyr. Det kan nemlig skabe yderligere problemer, når fejlen bliver løst.

Vi vil holde jer løbende opdateret via vores Facebook, indtil vi har løst fejlen.

————————————————————————–

Opdatering kl. 09.53:

Vores teknikere er stadig fuld gang med løse fejlen, der lige nu betyder, at flere af jer ikke har TV og internet.

Lidt supplerende info til de af jer, som er ramt af fejlen:

Vores system der udsender driftsinfo på SMS og mail er også ramt af fejlen, og derfor kan vi ikke udsende dette til jer.

Det er vigtigt, at de af jer, der oplever fejl, ikke genstarter/nulstiller jeres udstyr. Det kan nemlig skabe yderligere problemer, når fejlen bliver løst.

Vi vil holde jer løbende opdateret via vores Facebook, indtil vi har løst fejlen

————————————————————————–

Vi oplever desværre, at mange af jer har problemer med TV og internet lige nu.

Det skyldes en opdatering på vores netværk i nat, der desværre har slået fejl.

Vi er i fuld gang med at finde frem til fejlen, og skal nok holde jer løbende opdateret.

Vi beklager meget problemerne.

På vegne af

Stofa/Anne.

About the Author: Per Ravn